Project Description
Automatisk Synkronisering af Produkter, Kunder, sager og arbejdsrapporter.
Integrationen synkroniserer de enkle varedata fra Uniconta til Intempus
og henter godkendte timeregistreringer. .
Løsningen synkronisere imellem Intempus sager og Uniconta projekter.
Løsningen tjekker for nye oprettelser eller opdateringer i Intempus hver 15 minut, medens oprettelser og opdateringer i Uniconta sendes til Intempus indenfor ca. 2 minutter.
*Kræver Wedoio Webhook plugin installeret i Uniconta.
Automatiser processen med Intempus – Uniconta Integration
De primære data opdateres i real time, så din Intempus og Uniconta altid har fuldt opdaterede og relevante oplysninger.
Kunde oplysninger opdateres
Kunde oplysninger opdateres automatisk imellem systemerne i real time.

Produkter oprettes og vedligeholdes i Uniconta
Integrationen synkroniserer de enkle varedata fra Uniconta til Intempus

Timeregistreringer overføres direkte til projekter i Uniconta
Når arbejdsrapporter er godkendt i Intempus, overføres data direkte til Uniconta.
Dine data er altid synkroniserede
Med løsningen sikre du, at alle medarbejdere har de aktuelle informationer tilgængelige, uanset hvilket system der arbejdes i.
Abonnement
Standard
Kr. 249 / mdr.
1-5 Intempus brugere
*Ingen tilretninger
Support via mail og chat
Premium
Kr. 349 / mdr.
6-10 Intempus brugere
*Tilretninger
Support via mail, chat og telefon chat
Premium
Kr. 599 / mdr.
11-25 Intempus brugere
*Tilretninger
Support via mail, chat og telefon chat
Entreprise
Kr. 899 / mdr.
26-50 Intempus brugere
*Tilretninger
Support via mail, chat og telefon chat
Abonnementet skifter automatisk i forhold til antal brugere i Intempus.
Priser pr. måned ved årlig betaling.
Installations pris: Kr. 4,995
NB! Løsningen kræver en Uniconta Server Bruger. Kontakt eventuelt din Uniconta Partnere.
Alle priser er angivet eksklusive moms. Se i øvrigt Wedoios EULA
Sådan virker løsningen
Få det fulde overblik over funktionerne i løsningen.
Løsningen kan er fleksibel, og kan tilpasses efter ønske. Priserne inkludere ikke specifik tilpasning.
Det vi står for

Udviklet af eksperter
Wedoios integrationer er udviklet i et tæt samarbejde imellem eksperter og brugere, så løsningerne afspejler brugernes faktiske behov.

Fleksible løsninger
Alle Wedoios løsninger er udviklet med henblik på fleksibilitet, så de let kan tilpasses den specifikke behov hos kunderne.

Support og kundeservice
Vi bestræber os på at lever god og faktuel support og kundeservice.

Håndholdt opsætning af løsninger
Wedoio hjælper dig gerne hele vejen med opsætning af din løsning, og tilpasser den naturligvis gerne til dine specifikke behov.
Tilretninger er ikke inkluderet i vores installations priser.
Det siger kunderne

Værd at vide inden installation af løsningen
Inden løsningen opsættes på i din Uniconta, har vi brug for følgende.:
- Adgang til din Intempus konto
- Intempus api nøgle
- Uniconta server bruger (brugernavn og adgangskode)
- Uniconta support bruger med fuld adgang – vores support bruger er gratis at oprette og SKAL oprettes med brugernavn Support
- Gennemgang af datafelt mapping inden løsningen sættes i test/drift
Løsningen etableres ved at installerer Wedoios WebHook plugin i Uniconta. Plugin’et er et såkaldt “Page” plugin, hvorfor der tages forbehold i forhold til andre partner plugins der benytter samme type plugin.
Inden løsningen kan tages i brug, skal der ske en data migrering. Hvordan en sådan migrering foregår, afhænger af om der er data i begge systemer, eller kun i det ene system.
Hvis der er data i begge systemer, er det er forudsætning for datamigrering, at der er brugbare “nøgledata” i begge systemer, der muliggør en korrekti sammenkædning af data-posterne.
Wedoio tager derfor forbehold for datamigrering og mapping, i forbindelse med opsætning af løsningen.
Wedoio har stor erfaring med datamigrering, og assisterer gerne med gennemførelsen af korrekt datamigrering i forbindelse med opsætningen af løsningen. Dette sker dog på timebasis. Spørg eventuelt for estimat.