Project Description

Automatisk Synkronisering af Produkter, Kunder, sager og arbejdsrapporter.

Integrationen synkroniserer de enkle varedata fra Uniconta til Intempus
og henter godkendte timeregistreringer. .

Løsningen synkronisere imellem Intempus sager og Uniconta projekter.

Løsningen tjekker for nye oprettelser eller opdateringer i Intempus hver 15 minut, medens oprettelser og opdateringer i Uniconta sendes til Intempus indenfor ca. 2 minutter.

*Kræver Wedoio Webhook plugin installeret i Uniconta.

Automatiser processen med Intempus – Uniconta Integration

De primære data opdateres i real time, så din Intempus og Uniconta altid har fuldt opdaterede og relevante oplysninger.

Kunde oplysninger opdateres

Kunde oplysninger opdateres automatisk imellem systemerne i real time.

Produkter oprettes og vedligeholdes i Uniconta

Integrationen synkroniserer de enkle varedata fra Uniconta til Intempus

Timeregistreringer overføres direkte til projekter i Uniconta

Når arbejdsrapporter er godkendt i Intempus, overføres data direkte til Uniconta.

Dine data er altid synkroniserede

Med løsningen sikre du, at alle medarbejdere har de aktuelle informationer tilgængelige, uanset hvilket system der arbejdes i.

Abonnement

Standard

Kr. 249 / mdr.

1-5 Intempus brugere
*Ingen tilretninger

Support via mail og chat

Klik her

Premium

Kr. 349 / mdr.

6-10 Intempus brugere
*Tilretninger

Support via mail, chat og telefon chat

Klik her

Premium

Kr. 599 / mdr.

11-25 Intempus brugere
*Tilretninger

Support via mail, chat og telefon chat

Klik her

Entreprise

Kr. 899 / mdr.

26-50 Intempus brugere
*Tilretninger

Support via mail, chat og telefon chat

Klik her

Abonnementet skifter automatisk i forhold til antal brugere i Intempus.
Priser pr. måned ved årlig betaling.

Installations pris: Kr. 4,995

NB! Løsningen kræver en Uniconta Server Bruger. Kontakt eventuelt din Uniconta Partnere.
Alle priser er angivet eksklusive moms. Se i øvrigt Wedoios EULA

Sådan virker løsningen

Få det fulde overblik over funktionerne i løsningen.
Løsningen kan er fleksibel, og kan tilpasses efter ønske. Priserne inkludere ikke specifik tilpasning.

Sager <-> Projekter

Intempus Sager og Uniconta Projekter synkroniseres automatisk.

Læs mere

Kunder / Debitorer

Kunder / Debitorer synkroniseres automatisk imellem Uniconta og Intempus.

Læs mere

Varer synkroniseres automatisk

Varer oprettes og vedligeholdes i Uniconta, og alle relevante data synkroniseres til Intempus.

Læs mere

Arbejdsrapport – Projekt bogføring

Dine godkendte arbejdsrapporter synkroniseres automatisk fra Intempus til Uniconta hver 15 minut.

Læs mere

Medarbejdere

Mår der tilføjes eller opdateres medarbejdere i Intempus synkorniseres disse til Uniconta.

Læs mere

Nyhedsbrev

Hold dig opdateret om vores løsninger – tilmeld dig vores nyhedsbrev.

Det vi står for

Udviklet af eksperter

Wedoios integrationer er udviklet i et tæt samarbejde imellem eksperter og brugere, så løsningerne afspejler brugernes faktiske behov.

Fleksible løsninger

Alle Wedoios løsninger er udviklet med henblik på fleksibilitet, så de let kan tilpasses den specifikke behov hos kunderne.

Support og kundeservice

Vi bestræber os på at lever god og faktuel support og kundeservice.

Håndholdt opsætning af løsninger

Wedoio hjælper dig gerne hele vejen med opsætning af din løsning, og tilpasser den naturligvis gerne til dine specifikke behov.
Tilretninger er ikke inkluderet i vores installations priser.

Det siger kunderne

Genial betalingsløsning
Wedoios November First løsning er intet mindre end genial! Vi sparer mange timer i bogholderiet, hver uge!
Thomas, Barlife.dk
WooCommerce - Uniconta - der virker
Vi skiftede til Wedoios integrationsløsning, og har opnået en væsentlig bedre sammenhæng i vores flows.
Flemming, RC-KONGEN.DK
WooCommerce - Uniconta - helt specielt
Wedoio har bygget et helt fantastisk integrations koncept til os, så vi nu kan håndtere såvel B2B som B2C - i flere sprog!
Ulrik, e-avantgarde.dk
Autotask til Uniconta
Wedoio har udviklet en løsning, så vi nu kan få alle vores order direkte ind i Uniconta. Det har lettet vores bogholderi gevaldigt!
Martin Perspektivait.dk
Frisørerne er glade
Fleksibel integratinsløsning imellem Uniconta og WooCommerce sikre at vi får vores integrationsløsning lige som vi har ønsket den. .
Benjamin - Frisørernes netbutik
XML til Uniconta
Wedoio har lavet en special løsning, så vi nu kan få alle vores ordre direkte ind i Uniconta - fleksible folk!
Peter - Stelling.dk

Værd at vide inden installation af løsningen

Inden løsningen opsættes på i din Uniconta, har vi brug for følgende.:

  • Adgang til din Intempus konto
  • Intempus api nøgle
  • Uniconta server bruger (brugernavn og adgangskode)
  • Uniconta support bruger med fuld adgang – vores support bruger er gratis at oprette og SKAL oprettes med brugernavn Support
  • Gennemgang af datafelt mapping inden løsningen sættes i test/drift

Løsningen etableres ved at installerer Wedoios WebHook plugin i Uniconta. Plugin’et er et såkaldt “Page” plugin, hvorfor der tages forbehold i forhold til andre partner plugins der benytter samme type plugin.

Inden løsningen kan tages i brug, skal der ske en data migrering. Hvordan en sådan migrering foregår, afhænger af om der er data i begge systemer, eller kun i det ene system.

Hvis der er data i begge systemer, er det er forudsætning for datamigrering, at der er brugbare “nøgledata” i begge systemer, der muliggør en korrekti sammenkædning af data-posterne.

Wedoio tager derfor forbehold for datamigrering og mapping, i forbindelse med opsætning af løsningen.

Wedoio har stor erfaring med datamigrering, og assisterer gerne med gennemførelsen af korrekt datamigrering i forbindelse med opsætningen af løsningen. Dette sker dog på timebasis. Spørg eventuelt for estimat.