Project Description

Automatisk Synkronisering af Produkter, Kunder, sager og arbejdsrapporter.

Integrationen synkroniserer Debitorer og kreditorer.

Når en kunde faktura oprettes i Ordrestyring, dannes en kopi i Uniconta. Kreditor fakturaer og omkostningsbilag sendes til Unicontas kassekladde, når de er godkendt i Ordrestyring.dk. Når Debitor indbetalinger er registreret i Uniconta, opdateres debitoren i Ordrestyring.dk, så kundens aktuelle saldo vises ens i begge systemer.

Alt foregår automatisk, opdateringer fra Ordrestyring ca. hver 15 minut. Fra Uniconta sker opdatering af ordrestyring.dk automatisk – indenfor 2 minutter.

Automatiser processen med Ordrestyring – Uniconta Integration

De primære data opdateres i real time, så din Ordrestyring og Uniconta altid har fuldt opdaterede og relevante oplysninger.

Kunde oplysninger opdateres

Kunde oplysninger opdateres automatisk imellem systemerne i real time.

Egne produkter kan oprettes og vedligeholdes i Uniconta

Integrationen synkroniserer de enkle varedata fra Uniconta til Ordrestyring.

Kreditor fakturaer og omkostningsbilag overføres automatisk til Uniconta.

Når en kreditor faktura eller et omkosningsbilag er godkendt i Ordrestyring, sendes det automatisk til bogføringskladden i Uniconta.

Dine data er altid synkroniserede

Med løsningen sikre du, at alle medarbejdere har de aktuelle informationer tilgængelige, uanset hvilket system der arbejdes i.

Abonnement

Abonnementet skifter automatisk i forhold til antal brugere i Ordrestyring.
Priser pr. måned ved årlig betaling.

Installations pris: Kr. 14,995

NB! Løsningen kræver en Uniconta Server Bruger. Kontakt eventuelt din Uniconta Partnere.
Alle priser er angivet eksklusive moms. Se i øvrigt Wedoios EULA

Nyhedsbrev

Hold dig opdateret om vores løsninger – tilmeld dig vores nyhedsbrev.

Det vi står for

Udviklet af eksperter

Wedoios integrationer er udviklet i et tæt samarbejde imellem eksperter og brugere, så løsningerne afspejler brugernes faktiske behov.

Fleksible løsninger

Alle Wedoios løsninger er udviklet med henblik på fleksibilitet, så de let kan tilpasses den specifikke behov hos kunderne.

Support og kundeservice

Vi bestræber os på at lever god og faktuel support og kundeservice.

Håndholdt opsætning af løsninger

Wedoio hjælper dig gerne hele vejen med opsætning af din løsning, og tilpasser den naturligvis gerne til dine specifikke behov.
Tilretninger er ikke inkluderet i vores installations priser.

Det siger kunderne

Genial betalingsløsning
Wedoios November First løsning er intet mindre end genial! Vi sparer mange timer i bogholderiet, hver uge!
Thomas, Barlife.dk
WooCommerce - Uniconta - der virker
Vi skiftede til Wedoios integrationsløsning, og har opnået en væsentlig bedre sammenhæng i vores flows.
Flemming, RC-KONGEN.DK
WooCommerce - Uniconta - helt specielt
Wedoio har bygget et helt fantastisk integrations koncept til os, så vi nu kan håndtere såvel B2B som B2C - i flere sprog!
Ulrik, e-avantgarde.dk
Autotask til Uniconta
Wedoio har udviklet en løsning, så vi nu kan få alle vores order direkte ind i Uniconta. Det har lettet vores bogholderi gevaldigt!
Martin Perspektivait.dk
Frisørerne er glade
Fleksibel integratinsløsning imellem Uniconta og WooCommerce sikre at vi får vores integrationsløsning lige som vi har ønsket den. .
Benjamin - Frisørernes netbutik
XML til Uniconta
Wedoio har lavet en special løsning, så vi nu kan få alle vores ordre direkte ind i Uniconta - fleksible folk!
Peter - Stelling.dk

Værd at vide inden installation af løsningen

Inden løsningen opsættes på i din Uniconta, har vi brug for følgende.:

  • Adgang til din Ordrestyring konto
  • Ordrestyring api nøgle
  • Uniconta server bruger (brugernavn og adgangskode)
  • Uniconta support bruger med fuld adgang – vores support bruger er gratis at oprette og SKAL oprettes med brugernavn Support
  • Gennemgang af datafelt mapping inden løsningen sættes i test/drift

Løsningen etableres ved at installerer Wedoios WebHook plugin i Uniconta. Plugin’et er et såkaldt “Page” plugin, hvorfor der tages forbehold i forhold til andre partner plugins der benytter samme type plugin..

Inden løsningen kan tages i brug, skal der ske en data migrering. Hvordan en sådan migrering foregår, afhænger af om der er data i begge systemer, eller kun i det ene system.

Hvis der er data i begge systemer, er det er forudsætning for datamigrering, at der er brugbare “nøgledata” i begge systemer, der muliggør en korrekti sammenkædning af data-posterne.

Wedoio tager derfor forbehold for datamigrering og mapping, i forbindelse med opsætning af løsningen.

Wedoio har stor erfaring med datamigrering, og assisterer gerne med gennemførelsen af korrekt datamigrering i forbindelse med opsætningen af løsningen. Dette sker dog på timebasis. Spørg eventuelt for estimat.