Wedo-Ordrestyring

Wedo-Ordrestyring
Wedo-Ordrestyring2020-05-09T07:09:31+00:00

Project Description

Pris:

Opsætning: fra DKK 9.695

Månedlig abonnement: fra DKK 199

Wedo Ordrestyring løsning til Uniconta

Med Wedo Ordrestyring løsningen til Uniconta kan du administrere de fleste processer direkte fra Uniconta, uden du behøver at skifte fra det ene system til det andet, for at opdaterer alle de værsenlige data.

Wedo Ordrestyring giver dig:

  • Produkter: Opdatering af dine produkter direkte fra Uniconta. Opdaterer blandt andet: varenavn, beskrivelser kategorier, tag’s, priser, featured, produktbilleder, lagerstatus.
  • Kunder: Opdatering af dine Kunder imellem  Uniconta og Ordrestyring. Opdaterer blandt andet: Kundestamdata, Leveringsadresser, Betalingsbetingelser (automatisk styring af kort eller kredit)
  • Ordre: Opretter dine Ordrestyring salgsordre direkte i Uniconta, og ajourfører lagerbeholdning (reserverer vare). Når ordren faktureres i Uniconta opdateres ordren i Ordrestyring til “gennemført”, og sikre derved at beløb trækkes på kundens kreditkort ved kreditkortbetaling.
  • Kunde Specifikke Priser: Understøtter mulighederne i Unicontas KundePrisliste model, så de individuelle priser for de enkelte kunder også afspejles direkte i Ordrestyring.
  • Dynamisk Felt Mapping: Felter kan frit mappes igennem Wedo Ordrestyring plugin’et med vores dynamiske mapping værktøj, for størst mulig fleksibilitet.
  • Gratis fragt: Håndtering af gratis fragt på individuelle kunder, styret direkte på Debitoren i Uniconta
  • Tvunget Rekvisitons nummer: Indstilling for krævet rekvisitionsnummer på individuelle kunder, styret direkte på Debitoren i Uniconta
  • Flere leveringsadresser: Understøtter Uniconta leveringsadresser, så leveringsadresser registeret i Uniconta gøres tilgængelige i Ordrestyring “Check out”.
  • Kontant og/eller faktura kunde: Når en Debitor har betalingsbetingelse “kontant”, gives der kun mulighed for betaling med kredit/betalingskort under “check out”. Hvis Debitoren derimod har betalingsbetingelse angivet med X dage, kan der åbnes op for at kunden kan vælge faktura betaling under “check out”.
  • Medarbejder kontaktoplysninger: Hvis en medarbejder tilknyttes den enkle debitor i Uniconta, kan medarbejderens kontaktdata vises på kundens “kundekonto” side i Ordrestyring
  • Slutrabat: Benyttes funktionen “Slutrabat” i Uniconta, understøttes dette også i Ordrestyring, således at rabatten beregnes  efter de indstillinger der gælder i Uniconta.
  • …. med mere

Sådan fungerer det:

Du opretter en indkøbsordre i dit salgsselskab med dit produktionsselskab som leverandør.
Salgsordren oprettes automatisk i dit produktionsselskab med de rigtige data, og kan der straks ekspederes videre.
Når ordren er udført og sat til levering, opdateres den tilhørende salgsordre i dit salgselskab, og kan f.eks automatisk sættes til leveret.

Plugin eller fuld løsning:

Løsningen tilbydes som selvstændigt plugin, eller som fuld løsning, hvor Wedoio leverer en koplet færdigdesignet WordPress / Ordrestyring webshop, klar til brug.

Wedo Ordrestyring expanded

Med denne løsning er der mulighedfor individuel udviddelse og tilpasning af løsningen efter ønske og behov.

Løsningen opsættes individuelt til den enkelte kunde.

Kontakt os
På vores side bruges cookies til at huske dine indstillinger, statistik og personalisering af indhold og annoncer. Denne information deles med tredjepart. Ved fortsat brug af websiden godkender du vores cookie politik Accept