Wedo Zendesk

Wedo Zendesk
Wedo Zendesk2019-11-22T09:06:12+00:00

Project Description

Pris:

Opsætning: fra DKK 3.995

Månedlig abonnement: fra DKK 195

Wedo Zendesk/Tymeshift løsning til Uniconta

Automatiser fakturering af tids og materiale forbrug i forbindelse med Wedo Zendesk/Tymeshift.
Løsningen overfører tids og materiale registreringer til salgsordre i Uniconta sammen med en fuld pdf  rapport over registreringerne i Zendesk/Tymeshift.

Wedo Zendesk giver dig:

  • Hurtig oprettelse af salgsordre/fakturaer for f.eks udført support og opgaver.
  • Sparer manuelt arbejde
  • Sparet tid i administrationen
  • Undgår fejlindtastninger ved manuelt arbejde

Sådan fungerer det:

Når en “Ticket” afsluttes i Zendesk, opsamles tids- og materiale registreringer fra Tymeshift, og der dannes en fuld PDF rapport som grundlag for salgsordre/fakturering.

Wedo Intercompany expanded

Med denne løsning oprettes og opdateres udvalgte varer fra produktions selskabet til salgsselskabet med stamdata og priser.

Løsningen opsættes individuelt til den enkelte kunde.

Kontakt os
På vores side bruges cookies til at huske dine indstillinger, statistik og personalisering af indhold og annoncer. Denne information deles med tredjepart. Ved fortsat brug af websiden godkender du vores cookie politik Accept