Project Description
Automatisk Synkronisering af Produkter, Lagertal, Kunder salgsordre.
Integrationen synkroniserer de enkle varedata fra Uniconta til WooCommerce
(varenr., varenavn, salgspris og kort-/lang beskrivelse).
Wedoio’s Uniconta – WooCommerce integration understøtter brugen af kategorier og tags samt vare- og galleribilleder.
Lagerændringer opdateres fra Uniconta til WooCommerce.
Kunder synkroniseres begge veje, og ordrer synkroniseres fra WooCommerce til Uniconta.
Når salgsordren faktureres i Uniconta sættes ordren til gennemført i WooCommerce.*
*Kræver Wedoio Webhook plugin installeret i Uniconta.
Automatiser processen med WooCommerce – Uniconta Integration
De primære data opdateres i real time, så din shop og Uniconta altid har fuldt opdaterede og relevante oplysninger.
Kunde oplysninger opdateres
Kunde oplysninger opdateres automatisk imellem systemerne i real time.

Produkter oprettes og vedligeholdes i Uniconta
Integrationen synkroniserer de enkle varedata fra Uniconta til WooCommerce (varenr., varenavn, salgspris og kort-/lang beskrivelse).

Lagerstatus opdateres i real time
Når lagerstatus ændres i Uniconta, registreres dette straks og opdateres i webshoppen.
Salgsordre oprettes automatisk
Når en salgsordre oprettes i webshoppen, overføres denne straks til Uniconta til videre behandling. Når ordren faktureres kan den automatisk sættes som “gennemført” i WooCommerce.*
*Kræver Wedoio Webhook plugin installeret i Uniconta.
Abonnement – standard integration
Basic
Kr. 249 / mdr.
200 ordre pr. mdr.
Support via mail
Standard
Kr. 349/ mdr.
500 ordre pr. mdr.
Support via mail og chat
Premium
Kr. 599/ mdr.
1,500 ordre pr. mdr.
Support via mail, chat og telefon
Entreprise
Spørg
< 1,500 ordre pr. mdr.
Support via mail, chat og telefon
Abonnementet skifter automatisk i forhold til ordreantal.
Priser pr. måned ved årlig betaling.
Installations pris: Kr. 14,995
NB! Løsningen kræver en Uniconta Server Bruger. Kontakt eventuelt din Uniconta Partnere.
Alle priser er angivet eksklusive moms. Se i øvrigt Wedoios EULA
Udvidelses og tilretnings muligheder
Der kan tilføjes yderligere funktionalitet til integrationen. De enkelte udvidelser kan tilpasses efter nærmere specifikation og aftale.
Se beskrivelser og priser under de enkelte udvidelser. Priserne inkludere ikke eventuel tilpasning.
Abonnement – integration med udvidelser
Basic+
DKK 349/ mdr.
200 ordre pr. mdr.
1 Udvidelse
Support via mail
Standard+
DKK 599/ mdr.
500 ordre pr. mdr.
op til 3 udviddelser
Support via mail og chat
Premium+
DKK 899/ mdr.
1,500 ordre pr. mdr.
op til 6 udviddelser
Support via mail, chat og telefon
Entreprise+
Spørg
< 1,500 ordre pr. mdr.
Alle muligheder åbne
Support via mail, chat og telefon
Abonnementet skifter automatisk i forhold til ordreantal.
Priser pr. måned ved årlig betaling.
Installations pris: DKK 14,995 + installationspris pr. udviddelse.
NB! Løsningen kræver en Uniconta Server Bruger. Kontakt eventuelt din Uniconta Partnere.
Alle priser er angivet eksklusive moms. Se i øvrigt Wedoios EULA
Det vi står for

Udviklet af eksperter
Wedoios integrationer er udviklet i et tæt samarbejde imellem eksperter og brugere, så løsningerne afspejler brugernes faktiske behov.

Fleksible løsninger
Alle Wedoios løsninger er udviklet med henblik på fleksibilitet, så de let kan tilpasses den specifikke behov hos kunderne.

Support og kundeservice
Vi bestræber os på at lever god og faktuel support og kundeservice.

Håndholdt opsætning af løsninger
Wedoio hjælper dig gerne hele vejen med opsætning af din løsning, og tilpasser den naturligvis gerne til dine specifikke behov.
Tilretninger er ikke inkluderet i vores installations priser.

Værd at vide inden installation af integrationen
Inden Integrationen opsættes på dit website, har vi brug for følgende.:
- WordPress administrator bruger
- FTP adgang til website
- Uniconta server bruger (brugernavn og adgangskode)
- Uniconta support bruger med fuld adgang – vores support bruger er gratis at oprette og SKAL oprettes med brugernavn Support
Integrationen tager ikke højde for 3. parts plugin og wordpress temaer, hvorfor disse skal deaktiveres inden installationen af integrationen påbegyndes. Hvis dette ikke er muligt og integrationen ikke virker optimalt, vil dette aftales med kunden og yderligere fejlsøgning og udvikling vil blive faktureret på timebasis.
Dvs. vi ønsker at opsætte integrationen på en “ren” opdateret WordPress/WooCommerce installation.
Når integrationen er opsat og derefter godkendt hos kunden, kan alle temaer og plugins aktiveres igen. Give dette udfordringer på integrationen, anses det som Support eller yderligere udvikling og faktureres derefter.
Dette gælder også fremadrettet ved installation af nye plugins m.m.
Det forudsætter desuden, at alle produktdata er til stede i Uniconta, inden løsningen etableres.
Installationsprisen indeholder ikke mastersynkronisering og datamigrering.